Model pod označením HSS 1380i1 ETD je základním a nejmenším "hybridem" v nabídce, zabaleným do moderního designu. Ideální "mašina" pro majitele soukromých horských chat, penzionů, rodinných domů a menších parkovišť u lyžařských areálů kteří potřebují spolehlivě a rychle odklízet velké množství sněhu. Více
Model pod označením HSS 1380i1 ETD je základním a nejmenším "hybridem" v nabídce. Nízká hlučnost, ekologicky čistý a úsporný provoz jsou dnes mnohdy předpokladem pro možnost využívání zařízení jako je např. sněhová fréza. Emisní normy dnes platí i pro pracovní techniku. Honda se tomuto trendu přizpůsobuje hybridní technologií, která je tišší, má o 30% nižší emise výfuku a až o 15% nižší spotřebou paliva než u srovnatelných konkurenčních strojů. To vše zabaleno v moderním designu.
Úklid sněhových závějí v tichosti a komfortu
Hybridní pohon spočívá v kombinaci spalovacího motoru s elektrickým pojezdem. Motor Honda GXV 390 s přehledem plní poměrně přísnou emisní normu EURO 5, disponuje elektronickou řídící jednotkou s automatickou regulací otáček v závislosti na zvoleném pracovním režimu. Tím, že jeho hlavní zátěží je přímý náhon 81 cm širokého frézovacího mechanizmu, má ohromnou rezervu výkonu na to, aby hravě zvládl zpracovat a odhodit až 60 tun sněhu za hodinu do vzdálenosti až 17 m. Samotný bunkr je dostatečně robustní a pevný tak, aby nebyl deformován působením ohromné síly sněhové vrstvy mnohdy převyšující i samotnou výšku frézovacího mechanizmu. Je vyroben z odolné oceli, schopné odolávat i abrazivnímu a chemicky agresivnímu materiálu, který je většinou součástí sněhové vrstvy hlavně v blízkosti silnic a komunikací. Nově tvarovaný komín výhozu s elektrickým ovládáním značně zvýšil komfort ovládání směru odhozu sněhu. Plynulé nastavení výšky frézování je zde samozřejmostí. Do závěje frézu posouvají pojezdové pásy, které mají vynikající trakční schopnost a výbornou prostupnost terénem, dobře drží stopu při úklidu sněhu ve svahu, nepoškozují povrch a stroj je pořád dostatečně obratný pro to, aby se mohl pohybovat i na méně přístupných a menších místech nebo v blízkosti zaparkovaných automobilů. Rychlost pojezdu jak vpřed, tak i vzad se ovládá pákou na ovládacím panelu naprosto plynule bez výkyvů rychlosti jízdy. Díky unikátní technice fréza disponuje možností otáčení na místě (pásy jdou proti sobě) a pojíždění lze provádět bez nastartovaného motoru – pouze na baterie. Z garáže vyjedete pouze na elektropohon naprosto nehlučně a až na místě frézování nastartujete motor otočením klíčku zapalování jako v automobilu. Komfort ovládání je na maximální možné míře pomocí rozměrných ovladačů a tlačítek, přehledně uspořádaných na ovládacím pultu stroje tak, aby bylo možné je obsluhovat i v rukavicích. Ideální "mašina" pro majitele soukromých horských chat, penzionů, rodinných domů a menších parkovišť u lyžařských areálů kteří potřebují spolehlivě a rychle odklízet velké množství sněhu. Ovládání je velmi snadné, naprosto fyzicky nenáročné a velmi komfortní.
Počet rychlostí | Plynulé nastavení rychlosti pojezdu |
---|---|
Rozměry stroje (L x Š x V) (mm) | 1560 x 825 x 1155 |
Typ pojezdové převodovky | 2 servomotory |
Startování | Elektrické |
Suchá hmotnost (kg) | 161 |
Objem palivové nádrže (litrů) | 6,5 |
Model motoru | GXV 390 |
Výkonová kategorie (HP) | 13 |
Záruka | Prodloužená 60 měsíců |
Typ podvozku | Pásový |
Max.provozní doba na nádrž (hod) | 2,5 |
Šíře | 81 |
Max.kapacita odhozu sněhu (t/hod) | 60 |
Max.vzdálenost odhozu sněhu (m) | 17 |
Garantovaná hlučnost (dB) | 104 |
Ovládání odhozu sněhu | Elektrické |
Světlomet | LED |
Palivoměr | Ano |
Nastavení výšky šneku frézy | Plynulé manuální |