Rámová profesionální elektrocentrála SP 3 H AVR

Cena
28 490 Kč

Výrobce
Honda

Kód produktu
H471

Skladem
ks

Profesionálové na staveništi, řemeslníci nebo opravárenské čety mnohdy potřebují podpůrnou elektrocentrálu nenáročnou na obsluhu a údržbu ke svícení, napájení ručního elektronářadí nebo i spotřebičů s elektronikou. Tato jednoduchá a lehká "rámovka" SP 3 H AVR má odolnou konstrukci, spolehlivý start a schopnost dlouhodobě dodávat maximální výkon pro napájení spotřebičů jak v nejtěžších pracovních podmínkách profesionálního použití, tak i v domácích podmínkách např. při nouzových situacích výpadku dodávek el. proudu. Více

Elektrocentrála SP 3 H AVR: základní model jednofázových rámových elektrocentrál s regulací výstupu pomocí AVR. Výkonný alternátor pohání profesionální motor řady GX s lehkým startem.        

NEJMENŠÍ RÁMOVKA s AVR

Tato malá, benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem určena převážně pro napájení malých spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí nebo i spotřebičů s elektronikou. Svými kompantními rozměry a nízkou hmotností se hodí do pojízdných autodílen, opravárenských vozů pro práci v terénu stejně jako do domácích podmínek. Celá soustava je uložena na pružných silentblocích v rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 20 mm. Ten zajišťuje dostatečnou ochranu soustavy proti případnému poškození a zároveň slouží jako transportní madlo pro snadnou manipulaci. Proto, aby alternátor produkoval napětí 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudy byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min. Elektrocentrála je opatřena zásuvkami 2x Schuko (16A 230V). Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, zkontrolovat olejovou náplň motoru, nastartovat zatažením za rukojeť ručního startéru, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu spolehlivě tlumí působení vibrací od motoru na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.

 

Záruka 5 let

Záruka 5 let

Kupujícímu je poskytována prodloužená záruka až na dobu 5 let.                                                                                                                                      Prodloužení záruční lhůty nad rámec zákonné je podmíněno technickou prohlídkou stroje po uplynutí každých 12 měsíců od data prodeje a potvrzení v Servisní knížce autorizovaným servisem HONDA. K zachování běhu pětileté záruky je i po uplynutí základní záruční doby nutné předávat stroj k pravidelným ročním kontrolám do autorizovaného servisu HONDA. Provedení kontroly bude potvrzeno  zákazníkovi v Servisní knížce. Tím je splněna podmínka pravidelné roční kontroly a tím je umožněno prodloužení záruky o další rok, a to až do celkové doby trvání 5 let ode dne převzetí stroje zákazníkem. Prodloužená záruka je podmíněna používáním výhradně originálních náhradních dílů, spotřebního materiálu a provozních kapalin HONDA. Tyto roční prohlídky jsou hrazeny zákazníkem dle platného ceníku prací autorizovaného servisu HONDA, který prohlídku provádí.


Průmyslový profesionální motor

Průmyslový profesionální motor

Benzínové spalovací motory jsou pro Hondu nosným výrobním programem, který položil základy celé výrobní divizi motorových strojů, tzn. Honda Power Equipment. Historie výroby spalovacích motorů pro pohon pracovního zařízení se začala psát v roce 1953. Během krátké doby si spalovací motory Honda vybudovaly renomé špičky na trhu. I díky výrobě těchto motorů je společnost Honda největším světovým výrobcem spalovacích motorů. Průmyslové motory dnes představují jednoznačnou špičku mezi pohonnými jednotkami malé stavební, zemědělské, zahradní a jiné techniky. Jako jediné zvládají enormní zátěž profesionálního provozu v drsných podmínkách stavenišť ve strojích jako je řezací technika na beton, vibrační technika, elektrocentrály a čerpadla, ale i v oblasti zemědělství, lesnictví a zahradnictví. Průmyslové profesionální motory byly historicky u Hondy v padesátých letech minulého století nasazeny jako pohonné jednotky generátorů a rotavátorů. Poté následovaly další aplikace a dnes najdete motor Honda v celém spektru nabídky motorových strojů.


Elektrická bezpečnost

Elektrická bezpečnost

Elektrocentrála Honda je zařízení, které splňuje veškeré bezpečnostní požadavky kladené na elektrická zdrojová soustrojí z hlediska ochrany před případným zasažením elektrickým proudem. Při použití v souladu s návodem k obsluze je elektrocentrála konstrukčně a vybavením zcela bezpečná a nehrozí žádně nebezpečí. V případě značného přetížení elektrocentrály nad rámec svého maximálního výkonu nebo v případě zkratu, při odběru z příslušné zásuvky dojde k automatickému vypnutí příslušného jističe zásuvky (tlačítkový jistič) a zásuvka se odpojí. U invertorových elektrocentrál je přetížení indikováno červenou kontrolkou a následným odpojením alternátoru od zásuvkového panelu. Standardní krytí elektrocentrál je třídy IP23, ale pokud podmínky provozu vyžadují, lze zvolit vyšší stupeň krytí IP54.


Antivibrační systém

Antivibrační systém

Motor za chodu produkuje jisté vibrace, jejichž velikost je závislá na míře zatížení. Celek motoru a alternátoru je uložen v ochranném nosném rámu, ve kterém při provozu elektrocentrála stojí. Aby nedocházelo k přenosu vibrací na rám elektrocentrály a tím k nestabilní poloze na ploše a zvýšené hlučnosti elektrocentrály, je uložení motoru elektrocentrály na ocelovo-pryžových silentblocích se sklonem 45°, které zajišťuje dokonalé odstínění přenosu virací od motoru na nosný rám elektrocentrály. Rámová elektrocentrála je tak za chodu klidná a nezvyšuje se hlučnost od vibrujícího nosného rámu elektrocentrály. Kufříkové odhlučněné elektrocentrály navíc stojí na pružných pryžových nožičkách, které dodatečně odstiňují zbytkové vibrace přenášené na podklad.


Elektronická regulace napětí AVR

Elektronická regulace napětí AVR

U elektrocentrál vybavených elektronickou regulací AVR výstupního napětí je výstupní napětí řízeno elektronicky, což umožňuje mnohem lepší stabilitu napětí a frekvence oproti kapacitní či indukční regulaci. Regulátor AVR pomáhá udržovat výstupní napětí stabilní a méně závislé na zpětné reakci od zátěže spotřebičem. To znamená méně výkyvů napětí nebo "napěťových špiček". Zařízení AVR významně zvyšuje výkonnost a provozní životnost spotřebičů s reakčním zatížením jako jsou např. elektronářadí, ledničky, klimatizace a další spotřebiče s elektronikou ovládání.


Parametry
Typ motoru 4-taktní zážehový jednoválec s rozvodem OHV
Rozměry stroje (L x Š x V) (mm) 590 x 410 x 400
Startování Ruční
Suchá hmotnost (kg) 37
Objem palivové nádrže (litrů) 3,1
Zdvihový objem (cm<sup>3</sup>) 196
Objem olejové náplně (litrů) 0,6
Model motoru Honda GX 200
Záruka Prodloužená 60 měsíců
Garantovaná hladina hluku - dB(A) 96
Elektrický výstup 230V / 50Hz
Maximální výkon (VA) 3000
Technologie regulace el.výstupu AVR
Stejnosměrný výstup -
Provozní doba při jmenovité zátěži (hod) 3
Třída krytí IP 23
Systém zapalování Tranzistorové bezkontaktní
Vrtání a zdvih (mm) 68 x 54
Typ elektrocentrály Rámová
Chlazení Nucené vzduchem
Jmenovitý proud (A) 13
Jmenovitá frekvence (Hz) 50
Jmenovité napětí (V) 230
Pracovní otáčky motoru (ot.min<sup>-1</sup>) 3000