Rámová profesionální elektrocentrála TP 18 H AVR AMF (s automatikou startu)

Cena
229 990 Kč

Výrobce
Honda

Kód produktu
H1182

Skladem
ks

Majitelé průmyslových objektů, výrobních provozoven, chovatelé, podnikatelé, ale i majitelé domů často vyžadují nepřetržité zásobování elektrickým proudem alespoň nejdůležitější zařízení a elektrické obvody. V případě výpadku dodávky el.energie z veřejné rozvodné sítě tak přichází ke slovu záskoková elektrocentrála, která automaticky zajistí dodávku el. proudu právě v případě výpadku veřejné sítě. Elektrocentrála automaticky vyhodnotí výpadek, automaticky se nastartuje a připojí se k el. obvodům, které je nutno zálohovat a napájet. Při obnovení dodávek el. proudu z veřejné sítě se automaticky odpojí a vypne. Instalaci musí provádět kvalifikovaný elektrikář.
Tato elektrocentrála je vhodná k napájení jak elektromotorů, tak i velkých třífázových spotřebičů ovládaných elektronikou. Tato vysoce výkonná "rámovka" TP 18 H AVR má mimořádně spolehlivý a výkonný dvouválcový motor s elektronickým vstřikováním paliva a schopnost dlouhodobě dodávat maximální výkon pro napájení spotřebičů napětím špičkové kvality při řešení nouzových situacích výpadku dodávek el. proudu. Více

Elektrocentrála TP 18 H AVR AMF (Automatic Mains Failure): model velké, třífázové elektrocentrály s regulací výstupu pomocí AVR a záskokovou automatiokou AMF. Výkonný alternátor pohání profesionální dvouválec řady GX s elektrickým startérem a automatiku zajišťuje špičková ovládací elektronika od firmy "DeepSee" DSE 6120.      

"BLACKOUT" nás nezaskočí

Tato robustní, benzínová, záskoková elektrocentrála třífázového napětí je svým výkonem 18,0 kVA (3 f.) / 9,0 kVA (1 f.) určena převážně pro napájení celého spektra třífázových elektrospotřebičů i těch, které jsou řízeny elektronikou a je přímo určena k připojení na domovní rozvod.  Celá soustava je uložena na pružných silentblocích ve vyztuženém rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 30 mm. Ten zajišťuje mimořádnou ochranu soustrojí proti případnému poškození. Jako palivová nádrž slouží standardní 20 l kanystr, uložený v rámu stroje, který lze snadno vyjmout  pro případné tankování. Proto, aby alternátor produkoval napětí 400V / 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudy byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min. Elektrický výkon elektrocentrály v úrovni "18 kilo" vyžaduje "pořádný" a silný, spolehlivý motor. Ten je zde ve formě benzínového vidlicového dvouválce iGX800 s elektronickým vstřikováním paliva, který patří k nejvýkonnějším pohonným jednotkám na světě v kategorii 30 HP. Automatické ovládání elektrocentrály je zajištěno prostřednictvím systému AMF s ovládací elektronikou DSE6120. DSE6120 je ovládací panel automatického spuštění pro případ výpadku veřejné rozvodné sítě a pro hladký přechod mezi napájením z veřejné sítě a napájením z elektrocentrály. Na LCD podsvíceném displeji probíhá neustálý monitoring parametrů motoru jako jsou otáčky motoru, tlak oleje, teplota chladicí kapaliny, stav paliva a monitoring parametrů alternátoru jako frekvence, napětí, proud a výkon. Monitoring a ochrana probíhá ve formě textových údajů v českém jazyce, výstražných ikon a zvukovými signály. USB rozhraním lze ovládací panel snadno konfigurovat pomocí počítače a DSE Configuration Suite PC software. Editace menu na předním panelu je samozřejmě také k dispozici.
Ovládací panel (při namontování externího GSM modemu) dokáže s uživatelem komunikovat prostřednictvím SMS zpráv v podobě různých upozornění s možností
ovládání pomocí SMS zpráv.
Elektrocentrálu je nutno uložit na suché vodorovné místo s dostatečnýcm přístupem vzduchu pro chlazení a chod motoru a s efektivním odvodem spalin z výfuku. Elektroinstalaci a napojení na domovní rozvaděč musí provádět odborný elektrikář. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí a spolehlivě tlumí působení vibrací od soustrojí na podklad. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru. Instalaci tohoto zařízení musí provádět kvalifikovaný elketrikář.

Inteligentní ovládací panel v českém jazyce

Inteligentní ovládací panel v českém jazyce

Ovládací panel slouží k nastavení robotické sekačky tak, aby dokonale přizpůsobila svůj pracovní režim všem specifickým a individuálním požadavkům uživatele. Přehledné menu v českém jazyce umožňuje programování pracovních časů, nastavení míst k sekání, způsob sekání a další parametry, včetně nastavení činností na zahradě s ohledem na roční období a zeměpisnou polohu zahrady u nejvyššího modelu Miimo. Ovládací panel je opatřen dobře čitelným displejem a přehlednými tlačítky. Vše je ochráněno proti nepřízni počasí. Programování a časování sekačky je velmi jednoduché, intuitivní a přehledné


Záruka 5 let

Záruka 5 let

Kupujícímu je poskytována prodloužená záruka až na dobu 5 let.                                                                                                                                      Prodloužení záruční lhůty nad rámec zákonné je podmíněno technickou prohlídkou stroje po uplynutí každých 12 měsíců od data prodeje a potvrzení v Servisní knížce autorizovaným servisem HONDA. K zachování běhu pětileté záruky je i po uplynutí základní záruční doby nutné předávat stroj k pravidelným ročním kontrolám do autorizovaného servisu HONDA. Provedení kontroly bude potvrzeno  zákazníkovi v Servisní knížce. Tím je splněna podmínka pravidelné roční kontroly a tím je umožněno prodloužení záruky o další rok, a to až do celkové doby trvání 5 let ode dne převzetí stroje zákazníkem. Prodloužená záruka je podmíněna používáním výhradně originálních náhradních dílů, spotřebního materiálu a provozních kapalin HONDA. Tyto roční prohlídky jsou hrazeny zákazníkem dle platného ceníku prací autorizovaného servisu HONDA, který prohlídku provádí.


PGM-FI – Elektronické vstřikování paliva

PGM-FI – Elektronické vstřikování paliva

Na základě informací ze senzorů, elektronická řídící jednotka přesně řídí dávku směsi do spalovací komory. Vícebodové vstřikování paliva zajišťuje motoru snadné startování, okamžitou reakci motoru na ovládání a velmi nízkou spotřebu paliva.


Průmyslový profesionální motor

Průmyslový profesionální motor

Benzínové spalovací motory jsou pro Hondu nosným výrobním programem, který položil základy celé výrobní divizi motorových strojů, tzn. Honda Power Equipment. Historie výroby spalovacích motorů pro pohon pracovního zařízení se začala psát v roce 1953. Během krátké doby si spalovací motory Honda vybudovaly renomé špičky na trhu. I díky výrobě těchto motorů je společnost Honda největším světovým výrobcem spalovacích motorů. Průmyslové motory dnes představují jednoznačnou špičku mezi pohonnými jednotkami malé stavební, zemědělské, zahradní a jiné techniky. Jako jediné zvládají enormní zátěž profesionálního provozu v drsných podmínkách stavenišť ve strojích jako je řezací technika na beton, vibrační technika, elektrocentrály a čerpadla, ale i v oblasti zemědělství, lesnictví a zahradnictví. Průmyslové profesionální motory byly historicky u Hondy v padesátých letech minulého století nasazeny jako pohonné jednotky generátorů a rotavátorů. Poté následovaly další aplikace a dnes najdete motor Honda v celém spektru nabídky motorových strojů.


Elektrická bezpečnost

Elektrická bezpečnost

Elektrocentrála Honda je zařízení, které splňuje veškeré bezpečnostní požadavky kladené na elektrická zdrojová soustrojí z hlediska ochrany před případným zasažením elektrickým proudem. Při použití v souladu s návodem k obsluze je elektrocentrála konstrukčně a vybavením zcela bezpečná a nehrozí žádně nebezpečí. V případě značného přetížení elektrocentrály nad rámec svého maximálního výkonu nebo v případě zkratu, při odběru z příslušné zásuvky dojde k automatickému vypnutí příslušného jističe zásuvky (tlačítkový jistič) a zásuvka se odpojí. U invertorových elektrocentrál je přetížení indikováno červenou kontrolkou a následným odpojením alternátoru od zásuvkového panelu. Standardní krytí elektrocentrál je třídy IP23, ale pokud podmínky provozu vyžadují, lze zvolit vyšší stupeň krytí IP54.


Transportní podvozek rámových elektrocentrál

Transportní podvozek rámových elektrocentrál

Pro snadnou dopravu elektrocentrály na pracovní místo a snadnou manipulaci bez nutnosti součinnosti více lidí, jsou nejtěžší modely elektrocentrál opatřeny transportním podvozkem. Některé modely elektrocentrál střední velikosti lze transportním podvozkem opatřit za příplatek.


Elektrostart

Elektrostart

Jednoduchý a pohodlný systém, který Vám umožní motor nastartovat pouhým otočením klíčku zapalování jako v automobilu. S elektrický startérem je většinou k dispozici samozřejmě i ruční reverzní startér. U strojů poháněných dvouválcovým motorem se jedná pouze o verzi s elektrostartem. Podstatné je i to, že není třeba startovací baterii dobíjet zvláštní nabíječkou, ale dobíjí se automaticky při chodu motoru. Elektrostart je podmínkou pro použití např. elektrocentrály jako záložního zdroje s automatikou startu.


Antivibrační systém

Antivibrační systém

Motor za chodu produkuje jisté vibrace, jejichž velikost je závislá na míře zatížení. Celek motoru a alternátoru je uložen v ochranném nosném rámu, ve kterém při provozu elektrocentrála stojí. Aby nedocházelo k přenosu vibrací na rám elektrocentrály a tím k nestabilní poloze na ploše a zvýšené hlučnosti elektrocentrály, je uložení motoru elektrocentrály na ocelovo-pryžových silentblocích se sklonem 45°, které zajišťuje dokonalé odstínění přenosu virací od motoru na nosný rám elektrocentrály. Rámová elektrocentrála je tak za chodu klidná a nezvyšuje se hlučnost od vibrujícího nosného rámu elektrocentrály. Kufříkové odhlučněné elektrocentrály navíc stojí na pružných pryžových nožičkách, které dodatečně odstiňují zbytkové vibrace přenášené na podklad.


Prodloužení doby provozu

Prodloužení doby provozu

Ideální elektrocentrálou je ta, která je schopna poskytnout nejenom špičkový výkon a spolehlivost, ale také úsporný provoz a schopnost dlouhodobého nepřetržitého provozu bez nutnosti tankování. Proto jsou vybrané modely elektrocentrál opatřeny zařízením jako je Eco-ThrottleTM, které automaticky upravuje otáčky motoru přesně dle aktuálního zatížení a odběru proudu. Dosahuje se tím maximální úspory paliva. Benzínové motory Honda jsou známé mimo jiné i díky dlouhodobému dosahování mimořádně nízkých hodnot spotřeby paliva a pokud je elektrocentrála opatřena objemnou palivovou nádrží, je bez problémů schopna zajistit autonomii chodu až na 20 hodin.


Elektronická regulace napětí AVR

Elektronická regulace napětí AVR

U elektrocentrál vybavených elektronickou regulací AVR výstupního napětí je výstupní napětí řízeno elektronicky, což umožňuje mnohem lepší stabilitu napětí a frekvence oproti kapacitní či indukční regulaci. Regulátor AVR pomáhá udržovat výstupní napětí stabilní a méně závislé na zpětné reakci od zátěže spotřebičem. To znamená méně výkyvů napětí nebo "napěťových špiček". Zařízení AVR významně zvyšuje výkonnost a provozní životnost spotřebičů s reakčním zatížením jako jsou např. elektronářadí, ledničky, klimatizace a další spotřebiče s elektronikou ovládání.


Parametry
Typ motoru 4-taktní zážehový dvouválec s rozvodem OHV a elektronickým vstřikováním paliva
Rozměry stroje (L x Š x V) (mm) 1080 x 580 x 580
Startování Elektrické
Suchá hmotnost (kg) 157
Objem palivové nádrže (litrů) 20
Zdvihový objem (cm<sup>3</sup>) 779
Objem olejové náplně (litrů) 2,0
Model motoru Honda iGX 800
Záruka Prodloužená 60 měsíců
Garantovaná hladina hluku - dB(A) 97
Elektrický výstup 400V / 230V / 50Hz
Maximální výkon (VA) 18000 / 9000
Technologie regulace el.výstupu AVR
Provozní doba při jmenovité zátěži (hod) 3,2
Třída krytí IP 23
Systém zapalování Digitální CDI s proměnným předstihem
Vrtání a zdvih (mm) 83 x 72
Typ elektrocentrály Jednofázový / Třífázový
Chlazení Nucené vzduchem
Jmenovitý proud (A) 26,0 / 39,1
Jmenovitá frekvence (Hz) 50
Jmenovité napětí (V) 230 / 400
Jmenovitý výkon (VA) 8000 / 14400
Pracovní otáčky motoru (ot.min<sup>-1</sup>) 3000